fredag den 1. februar 2013

Lige nu ....

er jeg bl.a. igang med

Denne BOM
Sådan ser min første blok ud.


Jeg har også fundet en UFO frem. Alle mine Grandmother Flowers i balistoffer, som jeg har syet for efterhånden meget længe siden, skal nu syes sammen med en helt lys imellem. Jeg tror det bliver godt. Jeg tror dog, at det vil blive et nødprojekt. Der skal gerne være noget, som kan findes frem, hvis ikke lige man har andet.


Endelig har jeg gang i et lille nyt tæppe. Her er lige et lille kig. Resten må i vente med, til det er færdigt.


Og så er der jo selvfølgelig alle de ting, som indtil videre kun er inde i hovedet. Når man til hverdag går og kigger på så mange stoffer, så får man heldigvis også nogle ideer.

I dag kommer der en stor pakke, så der skal sættes endnu flere ruller med stof på hylderne og i webshoppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.